Intresseanmälan

En intresseanmälan är INTE bindande.

Efter att vi har mottagit din anmälan, kontaktar vi dig och bokar ett möte.

Har du inte möjlighet att besöka oss sker en kontakt via telefon. Detta för att du som elev ska känna dig bekväm med oss och att vi som skola ska vara säkra på att du som elev går in i din utbildning till 100 %.

Vi ger allt vi har för varje elev och det är viktigt att du som söker hit är medveten om att detta är intensivutbildningar och är villig att jobba hårt.
När du har bestämt dig för en kurs eller utbildning får du en första faktura på en anmälningsavgift. Denna ska vara betald inom 10 dagar för att du ska vara garanterad en plats. Anmälningsavgiften ingår i totalpriset. Anmälningsavgiften betalas inte tillbaka vid avanmälan. När anmälningsavgiften är betald får du ett bekräftelsemail som hälsar dig välkommen till din utbildning. Efter att betalningen av anmälningsavgiften är gjord är anmälan bindande.

Ca. 10 veckor innan kursstart får du ytterligare en faktura på resterande belopp. Denna faktura ska vara betald inom 30 dagar dvs. 6 veckor innan kursstart. Ev. avanmälning måste ske senast 8 veckor innan kursstart annars debiteras eleven med halvt belopp. Avanmälan senare än 6 veckor innan kursstart debiteras med fullt belopp. Efter att faktura nr 2 är betald skickas ett bekräftelsemail till dig som elev med mer information om kursen, startdatum, tid mm.

2 veckor innan kursstart får du ytterligare ett mail för att påminna dig om allt det roliga som väntar!

Du behöver alltså aldrig oroa dig över att dina betalningar inte kommit in. Vi sköter allt och håller en ständig kontakt fram tills att du börjar hos oss.

Du är välkommen att göra flera besök och återkomma så ofta du behöver med frågor.

Det är viktigt att du känner dig säker på ditt val av skola!
Välkommen!

STIPENDIER, ELEVER, PRAKTIK & PORTFOLIO